出自維基百科

(英文Ammonia),又叫做氨氣或者阿摩尼亞,係化合物,分子式係NH3。佢在室溫下呈氣態,無色兼帶有強烈而刺激嗰氣味密度小于空氣,易溶于,但不容易解離,佢嗰水溶液係弱鹼性。

氨對陸上生物來講係相當之重要,因為佢係所有食物肥料嗰重要成份,也係所有藥物嗰成份。雖然氨有個樣重要而又廣泛嗰用途,但係佢既帶有腐蝕性,亦都有害。2006年,全球就生產哩大約十四億六千五百萬[1]

商業上,都會經常叫氨做「脫水氨」。呢個叫法所強調嗰係氨呢種物質係冇水在裏頭嗰。氨嗰沸點係−33.34℃,故此液態氨就一定要儲存在高壓,或者低溫嗰環境。而佢嗰汽化熱都算幾高,即係話如果佢已經係液態嗰話就不會個易變返氣態,所以氨可以裝在普通嗰燒杯放入通風櫃處理。而「氨水」其實就係氨溶液

  1. Max Appl (2006). Ammonia, in Ullmann's Encyclopedia of Industrial Chemistry. Weinheim: Wiley-VCH. DOI:10.1002/14356007.a02_143.pub2.